فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

انرژی منفی؛×

سلام ...این وقت شب از روی ناچاری به اینجا پناه آوردم 

گاهی وقتا میگم نیازی نیست بدی های دیگران/بخصوص خانوادم / رو اینجا ذکر کنم  ولی خدایش تنها چیزی که آرومم میکنه نوشتن توی وبلاگمه‍...چون فعلا کسی پیداش نکرده‍... که سرزنشم کنه بعضی چیزا رو آدم نمیتونه دوام بیاره باهاشون خواه یه حرفی باشد که با یک کلمه ادا شود مثل/افریته‍،../ خواه کاری باشد که تو ازش بی خبر باشی /نامزدی برادرت بدون گفتن به خواهرش/ گاهی وقتا به این یقین ایمان میارم که من اضافیم جز بچه‍...های خونه نیستم ولی بازم از ناچاری میگویم گذشت خوب است:| 

آدم نمیتونه‍....جلوی هر حرفی دوام بیاره مثل گفتن تو زشت ترین دختر دنیایی اونم از زبان برادرت که با تمام جدیت میگوید ، و دقیقا این حرف را از برادر کوچک هم بشنوی /یاهم گفتن کلمه افریته‍...ای از هر دو برادر / یا هم ندونستن نامزدی هر دو برادرات / تصمیمم رو به تمام جدیت میگیرم میخواهند آدما هر حرفی بزنند پشتم بگویند کینه‍،..ای ، بدبخت ، زشت ، نفرین شده ، ولاغیر ،ولی میخواهم پشت کنم به وجود همه شان چه وجود خارجی اشان در زندگی ام چه داخلی اشان  /فکر نمیکردم این سادگی ام این مهربانی بیش از اندازه ام کار دستم بدهد ولی داد اون از خاله‍....ام این از خانوادم ، دیگر بسنده میکنم : نقطه‍....

± شاید در اینجا رو هم تخته‍...کردم و در دفترم نوشتم تا همیشه در خاطرم باشد حرفها و ناسزا گویی شان را :|

خدایا تنها تورا دارم فقط خودت، دستم را بگیر(|:

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد