فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

زهی خیال باطل:|

زهییی خیال باطل:||

من چی فکرمیکردم چی شد خداوکیلی:||

حق با مامانم بود واقعا من اشتباه میکردم اشتباه محض اینو خیلی وقت پیش بهش پی بردم و هی خودمو سرزنش کردم ولی گفتم اشکالی نداره ولی کاش همون موقع بزرگترین عبرت زندگیم رو گرفته بودم کاش ای کاش:||

خدایش همینجا قسم میخورم دیگه کوچکترین حرفمم به کسی اعتماد نکنم بگم بخدا عاقبتش خیلی بده‍... من پشیمونم ولی دیگه سودی نداره سودش رو اون کسی برد که چوبش رو به من زد :|| 

اگه نوبتی باشه نوبت منه خانمی که تا کسی پیشت نیست دستت به دامن منه و نون منت خوری رو میخوری تا آدما دورتو میگیرن یادت میره راز رو نمیشه هر حرفی حساب کرد و به زبون آورد :||

مار زخمی مواظب باش :||

چوب خدا بی صداس :|| میبینمت :||

نظرات 2 + ارسال نظر
مجتبی_یاس ارغوان سه‌شنبه 12 مرداد 1395 ساعت 13:40

خودت عصبانی نکن

عصبانی نیستم دیگه‍...((:

مجتبی_یاس ارغوان سه‌شنبه 12 مرداد 1395 ساعت 13:40

خدا همیشه رفتار بنده هاشو میبینه
واگذارش کن به خدا

بله همینطوره‍...^_^
منم کاریش ندارم حتی از اون روز ندیدمشم ،خدا خودش میدونه چجوری به آدما اشتباهشونو بفهمونه ولی من درس گرفتم که دیگه نباید باهاش حرف بزنم قابل اعتماد نیست:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد