فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

عصر جمعه :|

سلآم :))

چرا این همه عصر جمعه سنگینه‍...❤

این چه حس مزخرفیه ،که من دارم حوصله نذاشته‍... حالم بده ،دلم گرفته فقط دوس دارم جمعه ها جمکران باشم و بشینم رو به روی یکی از درهایی که وارد میشن و بغضم رو سر بدم و هعی با خودم بگم پرستش تو کجای کجا چرا خودتو گم کردی چرا دیگه مثل قبلا حوصله نداری چرا وهزاران هزار چرا میاد روی لبم اون لحظه :|| خدایا یعنی میشه اون چیزایی که من میخوام ، نمیدونم خودمم سر در گمم هرچقدر روزا میره جلو تر اه و افسوسم بیشتر میشه ،واقعا این گرما هیچ رمقی واسه هیچ کاری واسم نذاشته دلم میخواد یا بخوابم تا بیام نت دور بخورم و همینطورم روزام میچرخه /کل روزو تقریبا نصفش با آهنگ گوش دادن میگذرونم/واقعا چه برنامه ای ریخته بودم چی شد :| دلم میخواد از اینجایی که زندگی میکنم فرار کنم فقط فرار کنم و راحت شم :| ولی خدایش جایی رو ندارم که برم از همه خسته و بیذارم :|

+این بود هصر جمعه ساعت ۲۰/۱۵دقیقه‍...❤

نظرات 1 + ارسال نظر
مجتبی_یاس ارغوان یکشنبه 10 مرداد 1395 ساعت 17:33

برو قایم موشک بازی...بعد پیدات کنیم

من به خودم قول دادم اگه گم شم دیگه پیدا نشم و خیالمو همه رو از بابت خودم جمع میکنم که نگردن دنبالم:|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد