فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

انتخاب رشته +ثبت نام :)

سلآم دوستای گلم :))

خیلی وقته حس نوشتنم نمیاد حرفام یه لحظه سر زبونه که دوس دارم بنویسمشون / ولی یهویی پرواز میکنه‍...میره صد کهکشان اونورتر :)) حس عجیبیه مرداد و هوای گرمش داره همه رو دیونه میکنه الخصوص /من/ با این هوا فک میکنم دیگه آخرای روز زنده مونده  ^_^

رفتم و انتخاب رشته‍...رو انجام دادم و ثبت نام مدرسه جدید رو هم امروز به پایان دادم :))

روز دوشنبه ساعت ۸ حرکت کردم و  با تمام جرأتم هی میگفتم من میتونم از اول شهر برم پیاده روی کنم تا مدرسه ولی واقعا مثل یه مرداب خالی بود :|)  وقتی حرکت کردم تا نیمه‍...های راه هی به خودم فوش میدادم بعد یهو گفتم کاش میشد تاکسی بگیرم و برم راحت میشم از این هوای داغ ، ولی بعد گفتم دختر دیونه تو که همیشه شبا پیاده روی میری کل شهرتو میگردی حالا به همین زودی جا زدی :)) چشمتون روز بد نبینه‍...)): تا رسیدم مدرسه قلبم تلاپ و تلوپش بقدری بلند بود که خودم میشنیدم ، گفتم الانه‍...سکته کنم :| تند تند رفتم خودمو به مدرسه خالم اینا رسوندم (اونجایی که خالم  معاون هستش) و خودمو به آبسردکن رسوندم دیدم داغه گذاشتم خنک بشه بعد بخورم همین که آب خوردم آوردم بالا و هرکاری کردم خوب بشو نبودم یه آن چشام سیاهی رفت پرت زمین شدم / وقتی دیدم دو نفر دارن از دفتر مدرسه بیرون میان فوری خودمو جم و جور کردم و رفتم داخل مدرسه خودمون خلاصه‍...خدا انگاری دلش سوخت که جونمو بگیره رفتم دیدم یه خانم آمد گفت من جای مدیرم رفته اداره :|| رفتم داخل با اینکه گرم بود ولی انگار وارد بهشت شده بودم :*)) باور نکردنی بود حداقل واسه‍...من یکی باورنکردنی بود بخدا ،خلاصه‍...مدیر یه نیم ساعت بعد آمد و اسمم رو نوشت و گفت چه رشته‍...ای میخوای بری ؟؟ گفتم تجربی /گفت تو که معدلت خوبه بیا برو ریاضی  گفتم خانم نمیتونم واقعیتش هیچ علاقه‍..ایم ندارم گفت باشه هرجور میلته/خلاصه ما بنا به دلایلی پرونده ثبت نامم ناقص بود و دوباره برگشتم به مدرسه‍...قبلیم :||

بماند که اینقدر زجر کشیدم تا خودمو به یه سوپری رسوندم هر جام سوپری میدیدم وارد میشدم :)) با یه /عرق بیدمشک/ و یه /یخ در بهشت /یه قمقه آب/ و...خودمو به نوشت افزار دوستمون رسیدم :|| با یه دختر گل یه سال کوچیکتر از خودم آشنا شدم که قلب رئوفی داشت خدایش  باهاش دوس شدم /یه سال ازم کوچیکتر بود/ولی خدایش خیلی پاک و بی ریا و ساده بود خیلی ازش خوشم آمد ★_★ و نیم ساعت کمتر خودمو به مدرسه رسوندم و رتبمو گرفتم /کارنامه‍...ام مهر و امضا شد/تا مدرسه قبلی به خونمون راهی نیست. خلاصه وقتی رسیدم خونه لباسمو انگار باهاشون انگار حموم کرده بودم :)) تا دیروز بی رمق و خسته بودم :\

± ولی امروز خداروشکر با پدر رفتم و با کلی استقلال قبلی رفتم داخل :)) مدیرش داشت به بابام میگفت آقای فلانی دخترت رو بفرست رشته. ریاضی:|| بابام گفت والا هرچی دخترم خودش بگه نمیشه یه سال بره ریاضی بعد تجربی بخونه ،گفت آره میشه :)  من دیگه یکم زیرش زدم تا الکی تحمیلش نکنن بهم  و با پدرجان آمدیم خونه‍...★ و از این گرمای بد مرداد فرار کردم :))

±خلاصه تجربی شد رشته‍...بنده :)) 

±راستی از مشاورم هر چند ناراحت بودم و  خودش هم مقصر بود  ولی عذر خواهی کردم و همینطور خدا منو بسیار دوست داشت که لحظه ای که رفتم برنامه انتخاب رشتمو بردارم از اداره مشاور آمده بود بازدید /یه آقا و یه خانم /واقعاً آقاه‍ه سنگ تموم گذاشت واسم و حرفام رو تمام و کمال قبول داشت و میگفت شما میتونی بری و موفق خواهی شد و فقط یکم همت و یکم تلاش که اگه این دوتا رو داری واقعا میتونی توی رشته تجربی موفق بشی ولی خانمه موج منفی مشاور رو گرفته بود ولی من با حرفام بهشون تقریبا فهمیدن توی هدفم سفت و سخت محکمم :)) در آخر از مشاور معذرت خواهی کردم وبخاطر تند رویم در اخلاقم:)) و مشاوره اداره هم آرزوی موفقیت کرد و رفتن /مرد میگفت روشونو کم کن سال دیگه آمدیم دبیرستان هاجر بهشون بفهمون تو موفق میشی/ :)) منم یه چشم محکمی گفتم و ازشون خدافظی کردم :)) 

±کاش رنگ مانتومون قشنگ و شیک باشه :/ کاش من تا اون موقع لاغر بشم و مانتوم شیک و خوشگل باشه بهم :))

نظرات 9 + ارسال نظر
MANANDE MAH شنبه 9 مرداد 1395 ساعت 12:51 http://manandemah.blogsky.com/

سلاممم مبارک مدرسه جدیدد. ایشالا موفق باشی و خوشبگذره بهت:)

سلاممممم ماه خانمممم کجایییی دخمل جونن :)
مرسی عزیزم :)
قربونت

بهامین شنبه 9 مرداد 1395 ساعت 12:16 http://notbookman.blogsky.com/

سلام
خانم دکتر آینده
تبریک میگم بهت عزیزم.
موفقیتت ارزومه.
از گرم بودن هوا نگو که خیلی خیلی زجر اوره

سلام خاله جون خودم :)
مرسی
ممنونم خاله جون :))
مرسی عزیزم :))
وا خاله دارم میمیرم از گرما :|

مجتبی_یاس ارغوان شنبه 9 مرداد 1395 ساعت 11:14

زندگیـــ قشنگِـ واسهـ قویاش،,,
پـ‌ زندگیتـُ کُنـ بخند قوی باش:)

بعله‍...❤

آیدا شنبه 9 مرداد 1395 ساعت 00:25

موفق باشی.

مرسی عزیزم :)

مهدیه شنبه 9 مرداد 1395 ساعت 00:25

مرسی قربونت اجی جونم خوبم به خوبیت نفس اینستا حذف کردم خرداد 3تاکتاب هام امتحان ندادم دختر خاله ام از پله ها افتاد خدا بهش رحم کرد اجی نتونستم برم امتحان بدم قسم خوردم که دیگه اینستا نصب نکنم اجی..

خداروشکر که خوبی :))
کار خوبی کردی من خودمم میخوام کم کم حذفش کنم
واقعا:| چش بود مگه ؟؟
خداروشکر حالا بهتره ؟؟
بهتر بخدا من الان فهمیدم داداشم چی میگفت :|

مجتبی_یاس ارغوان پنج‌شنبه 7 مرداد 1395 ساعت 16:14

هرچقدر هم که گذشته‌تان آلوده بوده باشد،
آینده‌تان هنوز حتی یک لکه ندارد.
زندگی هر روزتان را با تکه شکسته های دیروزتان شروع نکنید.
به عقب نگاه نکنید مگر اینکه چشم‌اندازی زیبا باشد.
هر روز یک شروع تازه است.
هر صبح که از خواب بیدار می‌شویم،
اولین روز از باقی عمرمان است.
یکی از بهترین راه‌ها برای گذشتن از
مشکلات گذشته
این است
که همه توجه و تمرکزتان را روی کاری جمع کنید
که از خودتان در آینده برایش متشکر خواهید بود.

زیباست ممنونم

امیر پنج‌شنبه 7 مرداد 1395 ساعت 13:21

سلام.خوبی.خب بلاخره انتخاب رشته کردی...مبارکه...خداروشکر همون رشته ای شد که علاقه داشتی و میخواستی.
ان شاالله که موفق باشی:))

سلام مرسی تو خوبی:*)
آره:*)
بعله‍...❤
ممنونم همچنین

مهدیه پنج‌شنبه 7 مرداد 1395 ساعت 08:35

سلام خوبی عزیز دل .....انشاالله که موفق باشی نفس به امید موفقیعت های بیشتر ثبت نام دانشگاه انشاالله......خیلیییییییییییییی کار خوبی کردی اجی که تجربی انتخاب کردی.

سلام خوبم عشقم تو خوبی کجایی اینستا پیدا نی؟؟
مرسی عزیزمممم همچنین واسه تو ^_^
آره دیگه عزیزم

سحر چهارشنبه 6 مرداد 1395 ساعت 20:38 http://www.pezeshk-96.blogsky.com

به به ...مبارکا باشه
الهی که توی این رشته همیشه موفق باشی و باعث سربلندی و افتخار خانوادت
بهت بگم یه چیزیو؛ تاثیر معدل توی کنکور هر سال داره بیشتر از پارسال میشه...حسابی بخون که بعدا پشیمون نشی
از طرفی نمیخوام بگم خودتُ خسته کنی با زیاد خوندنت ...نه ولی به نظرم اگه یه آزمون آزمایشی شرکت کنی خیلی خوب میشه...از همین الان بیشتر چیزارو یاد میگیری وراحت باهاشون کنار میای

مرسی عزیزم :*)
چشممم حتما ، آون که قراره از امسال بدم پی در پی تا سال آخر که آیندم مشخص میشه :*)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد