فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

چالش★


چالش اگه‍....بودم؟

از طرف مجتبی-یاس ارغوان دعوت شده‍...ام:*)


چالش اگه ... بودم؟؟؟

✘ اگه اسم پسر بودم؟؟؟محمدطه‍...❤

✘ اگه اسم دختر بودم؟؟؟ عطیه‍...❤

✘ اگه نوشیدنی بودم؟؟؟قهوه تلخ / شربت نعنا:*)

✘ اگه ماشین بودم؟؟؟فراری

✘ اگه بازیگر بودم؟؟؟نیکی کریمی /ترانه علیدوستی 

✘ اگه میوه بودم؟؟؟  سیب گلابی

✘ اگه رنگ بودم؟؟؟سورمه‍...❤ای

✘ اگه بازیکن فوتبال بودم؟؟؟مهدی طارمی 

✘ اگه بازیکن والیبال بودم؟؟؟سید محمد موسوی

✘اگه صفت بودم : من+تو=ما

✘اگه رمان بودم؟؟؟پرستش/هوس های دخترانه‍..❤/پریچهر

✘اگه فیلم بودم ؟؟؟ترانه‍...❤مادری/فاصله‍...ها/بآران

  اگه خواننده بودم؟؟؟مهدی احمدوند/بنیامین بهادری^_^

✘اگه ساز بودم ؟؟؟ویلن


✘اگه بازی بودم ؟؟؟موتور سوار:*)


✘اگه هنر بودم ؟؟؟ طراحی


✘ اگه شغل بودم؟؟؟دکتر❤


✘اگه شهر بودم؟؟؟رشت/مشهد/همدان/اصفهان


✘اگه ورزش بودم ؟؟؟والیبال


✘ اگه غذا بودم ؟؟؟ماکارونی


✘اگه گل بودم ؟؟؟نرگس


✘ اَگ.. حِس بودَم؟؟؟چشم_بینایی


✘اَگ.. لِباس بودَم؟؟؟شال


✘ اَگ.. دَرس بودَم؟؟؟ شیمی/زیست/فیزیک❤


✘اَگ.. شئ بودَم؟؟؟مداد


✘اَگ.. کـِشوَر بودَم؟؟؟ایران


✘اَگ.. سِنـَّم دَس خـُودَم بود؟؟؟۱۸


✘اَگ ..گـُنا ه بودَم ؟؟؟ خودکشی


✘اَگ ..تاریخ بودَم ؟؟؟۱۳۹۴/۱/۸


★★★★

از دوستان عزیزم :*)

فهیمه‍..❤/خاله‍...❤بهامین/سحر/دلژین/چوپیا/ گلبهار/مرجان

آقا امین/داداش امیر/فاطمه/مگهان/فاطیما و بقیه‍...دوستان عزیزم :*)


نظرات 5 + ارسال نظر
امیر پنج‌شنبه 7 مرداد 1395 ساعت 13:19

سلام.
✘ اگه اسم پسر بودم؟؟امیر


✘ اگه اسم دختر بودم؟؟؟ زهرا


✘ اگه نوشیدنی بودم؟؟؟ چای


✘ اگه ماشین بودم؟؟؟ فورد موستانگ


✘ اگه بازیگر بودم؟؟؟ کامران تفتی


✘ اگه میوه بودم؟؟؟ هندوانه


✘ اگه رنگ بودم؟؟؟ آبی و زرد


✘ اگه بازیکن فوتبال بودم؟؟؟ رونالدو


✘ اگه بازیکن والیبال بودم؟؟؟ نمی دونم:)


✘اگه صفت بودم ؟؟ صداقت


✘اگه رمان بودم؟؟؟ ما بیست و سه نفر.مسافران کهکشان.شهر بسته.اقیانوس زهره


✘اگه فیلم بودم ؟؟؟ محمد رسول الله،شجاع دل


✘ اگه خواننده بودم؟؟؟ رضا یزدانی


✘اگه ساز بودم ؟؟؟ سه تار،پیانو


✘اگه بازی بودم ؟؟؟بسکتبال


✘اگه هنر بودم ؟؟؟ نویسندگی


✘ اگه شغل بودم؟؟؟ کشاورزی


✘اگه شهر بودم؟؟؟ رامسر


✘اگه ورزش بودم ؟؟؟بسکتبال


✘ اگه غذا بودم ؟؟؟آبگوشت


✘اگه گل بودم ؟؟؟همه گل ها خوبن


✘ اَگ.. حِس بودَم؟؟؟شنوایی


✘اَگ.. لِباس بودم؟؟؟ چه سوالایی؟نمی دونم


✘ اَگ.. دَرس بودَم؟؟؟ فیزیک


✘اَگ.. شئ بودَم؟؟؟کتاب


✘اَگ.. کـِشوَر بودَم؟؟؟ایران


✘اَگ.. سِنـَّم دَس خـُودَم بود؟؟؟سنی که هستم


✘اَگ ..گـُنا ه بودَم ؟؟؟ !!!


✘اَگ ..تاریخ بودَم ؟؟؟ اول فروردین

قرار بود این چالش توی وبلاگتون انجام بشه:*)

چوپیا چهارشنبه 6 مرداد 1395 ساعت 11:44

حتما براش پست اختصاصی خواهم نوشت;)
مرسی از دعوت 3>

ممنونم/ خواهش چوپیای عزیزم :*)

مجتبی_یاس ارغوان چهارشنبه 6 مرداد 1395 ساعت 10:37

ممنون ک پذیرفتی

خواهش میکنم / ارزش قائل بودن برای دوستان عزیز خودش ته ته با ارزش بودن و احترامه‍...❤

بهامین چهارشنبه 6 مرداد 1395 ساعت 02:05 http://notbookman.blogsky.com/

سلام عزیزم
ممنونم بابت دعوت من به چالش
تمام سوالات در وبلاگم جواب میدم

سلآم خاله‍...❤جونم /بابا شرمندمون نکن وظیفه‍...بود عزیزم /بعله‍...حتما ^_^

سحر سه‌شنبه 5 مرداد 1395 ساعت 23:11 http://www.pezeshk-96.blogsky.com

قول قول قول فردا میام حسابی بهت سر میزنم
چشم

عزیزمی هروقت بیای قدمت رو چشم :*)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد