فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

انتخاب رشته‍...(:

سلآم ^_^

من امروز رفتم دنبال کارای مدرسه‍..ام و انتخاب رشته :|

این مشاور بد عنق همه رو از زندگی سیر کرد یکی رو میبرد فنی حرفه ای ،یکی رو میبرد معارف واقعا من تحمل اینو نداشتم که ببینم زندگیم رو بخاطر دوتا کلام حرف مشاور به باد بدم ،آقا بچه مردم با کلی امید و آینده آمده میگه میخوام برم تجربی لابد فکر بعدش هست تا آمده میگه من این رشته رو میخوام ،کل حرفاش شده بود شما نمی تونید نمی کشید آخرش بدبختی و تجدید آوردناتون و همینجور موج منفی میداد و نمره بچه ها رو بلند میخوند من واقعا اعصابم خورد شد و خونم جوش آمده بود نمیتونستم ببینم یکی دیگه داره جام تصمیم میگیره در صورتی که خانوادم انتخاب نهایی رو به عهده‍...ی  خودم گذاشتن خلاصه‍...نوبت من که شد گفت تو با این نمره هات میخوای بری بشینی این رشته‍...خیلی جدی گفتم من این توانایی رو در خودم دیدم و قبلا کم کاری کردم الان میخوام جبران کنم و برنامه دارم واسه رفتنم به این رشته ،خیلی واقعا اعصابم خورد شد آمد جلوی ولی بچه ها نمرات رو خوندمقاتی کردم گفتم خانم شما نمیتونی آروم حرف بزنید نمیتونید نمره بچه های مردم رو بلند نگید شاید یکی دوست نداشته باشه ،فهمید من ناراحتم کلی معذرت خواست جلوی همه ، منم بهش گفتم شما کلی توهین کردین حالا دیگه جای معذرت خواهی نداره ×_×

واقعا بقیه تصمیمشون با خودشونم مشخص نبود مثلا کلی از دوستام میخواستن برن تجربی اینقدر این خانم رو مخشون رفت همشون تجربی رو یه غول بسیار بزرگ دیدن و پشیمون شدن و رفتن اکثریاشون یه رشته چرت نشستن که حتی یکیش انگاری دست خودشم نبود بعد که واسش انتخاب کرد آمد بیرون کلی پیش من ناله کرد من رشته تو رو میخوام این خانم اینجوری واسم انتخاب کرد و کلی آه و ناله :|

آخه خدا رو خوش نمیاد اینجور کار کردن رو واقعا واسشون متأسفم ، ولی با حرفایی که بهش زدم توی همون قدم اول همون سه تا اولویتی که زدم رو انتخاب کردم و بدون هیچ بهونه ای و من تصمیم رو از دوسال پیش قطعی کردم و خانوادم در جریان همچی بودن من با کلی افراد حرف زدم و بهترین کسایی که منو مشاوره دادن و بهم کلی چیز فهموندن یک نمونه عالی همین خاله عزیزم بهامین که همتونم میشناسیدش و غیر از ایشونم کلی توی دنیای واقعی من از اینو اون تحقیق کردم و واقعا تصمیم نهایی رو گرفتم خلاصه‍...باید انتخاب رشته‍...ام بره سازمان هدایت تحصیلی و مشخص میشه من کدوم از سه اولویت رو میتونم انتخاب کنم  ، واقعا خیلی مسخره شده این انتخاب رشته ها آدم تکلیفش رو نمیفهمه نظرت رو میدی یکی دیگه جات تصمیم میگیره‍...(|:

±هنوز مشخص نیست رشته انتخاب شده من ، امیدوارم هرکدوم که برام مفید باشه همون باشه (:

ولی خدایش یه کاری کردم کارستون که کلی مدیر توش موند ^_^

و از هفته بعد پنجشنبه من میرم کلاس ریاضی و از الان شروع میکنم درس خوندن که بقول مامانم واسه اینکه موفقیتم رو هم بهشون نشون بدم حالیشون کنم :*)

خدایا خودت کمکم کن :)

نظرات 4 + ارسال نظر
سحر چهارشنبه 6 مرداد 1395 ساعت 15:05 http://www.pezeshk-96.blogsky.com

رفتی تجربی؟
ببین پرستش این طرح شاید عیب و نقصش زیاد باشه ولی خوبیش اینه که یه حجم زیادی از بچه ها فقط دنبال یه رشته نمیرن
اینطور که من شنیدم پارسال توی دبیرستانمون، فقط 8نفر ریاضی بودن..فک کن...اونوقت واسه تجربی سه تا کلاس پر شده
این که الان دارن بچه هارو جدا میکنن خیلی بهتره..
ولی فک نمیکنم این طرحی که دارن اجرا میکنن با این همه اعتراض پابرجا بمونه
موفق باشی توی هر رشته ای

آره گلم ★_★
درست قبول دارم ولی ببین سحر وقتی اولویت اولت باشه و بتونی بری و اینو توی خودت میبینی دلیلی نداره که بخوای بری یه رشته ای که مشاور گفته :*)
درمورد همین به یه پست امشب میذارم گلم حتما بخونش :))

سحر یکشنبه 3 مرداد 1395 ساعت 00:36 http://www.pezeshk-96.blogsky.com

فردا میام پستاتو میخونم
راستی لینکت میکنم...دوس داشتی بلینکم

بیا گلم :*)
لینکی:*)

دلژین جمعه 1 مرداد 1395 ساعت 08:34 http://delzhin313.blogsky.com

دقیقا چی انتخاب کردی....؟؟
من با این روال جدید ب شدت موافقم....
اون زمان ما مشاور در حد راهنمایی کردن میگفت برین فلان رشته یا نرین... همه اون کسایی ک بهشون گفت نرید تجربی و پزشکی ، همه اشون ، الان خونه نشینن... نصفشون حتی دانشگاهم نرفتن ، هعی گفتن پزشکی پزشکی ، فقط ۴ نفرمون رتبه هامون خوب شد ...
اینجوری پیش بره با متقاضی زیاد پزشکی و قبول نشدن و خونه نشین شدنشون فقط سرمایه از دست میره ! حساب کن دولت چقدر هزینه میکنه طرف تا کنکور برسه بعد بتونه ازش بهره ببره ، اخرشم هیچی...

من خدا بخواد بعد از ثبت نام اعلام میکنم خواهر :*)
جواب این کامنتت رو توی یه پست مختصر میدم گلی ^_^

امیر شنبه 26 تیر 1395 ساعت 12:21 http://ma-3nafar.blogsky.com/

سلام پرستش خانم.
پس بلاخره انتخاب رشته کردی...ان شاالله که توش موفق باشی.:)

سلام مرسی داداش امیر
هنوز مشخص نیست :|
ممنونم:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد