فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

فقط همین :)

سلام^_^

فقط خلاصه‍....بگم تبلتم دست داداشمه‍...گوشیش خراب شده :)

و  موقت تبلتم دستشه‍..^_^

کلی حرف نگفته‍...دارم ولی الان شرایطم اینجوریه‍...:)

نماز و روزه هاتون قبول:)

سنجاق شده‍...❤

±شب ۲۳ماه مبارک کلی از محفل انس بردم و جبران تمام 

شبایی شد که نیمه‍...تموم میومدم خونه‍...^_^

همتونو دعا کردم :)

خدایا این دم آخری هرچی به صلاحمونه‍..رو نه نگو باشه‍...خدا جونم❤

±قرآن جز ۲۴هستم با کلی تلاش تونستم کم کاری های چند روز اول رو جبران کنم ،خدایا خودت این توانایی رو به من بده بتونم ختم کنم^_^


نظرات 2 + ارسال نظر
fatemeh شنبه 12 تیر 1395 ساعت 02:05 http://glass-girl76.blogfa.com/

قابل شما رو نداشت

+ جزء 24 قرآن ؟ خوشبحالت :(

عزیزمی^_^
±دیگه‍...تمومم امشب جز سی رو میخونم :)
انشاالله تو هم تمومش میکنی:)

yas arghavan جمعه 11 تیر 1395 ساعت 18:41

التماس دعا

محتاجیم به دعا :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد