فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...
فقط خدا

فقط خدا

خدایا به امید خودت نه بندگان بی خودت...

التماس دعا ❤

سلام دوستای گلم :)

امشب اولین شبیه‍...که ما میتونیم ببیخشیم تا بخشیده بشیم :)

من همه‍...تون رو بخشیدم هرچند از هیچ کسی بدی ندیدم :)

وجودتون پر از پاکی و آرامش :)

امشب مریضا، حاجت دارا ،گرفتارا،و...

و در آخر منو هم از دعاهای قشنگتون محروم نکنید^_^

امشب هیچ کس رو از یاد نبرید حتی دشمنتون رو :)

خدایا هرکی هرچی میخواد بهش بده‍...ناامیدش نکن :)

کنکور نزدیک واسه‍...بچه های کنکورم دعا کنیم :)

خدایا خودت جواب همه ی حاجت دارا بده‍...خدایا جواب منم بده‍...^_^

امام علی قسمت میدم به قلب رئوفت منو دست خالی از مجلست بیرونم نکن امشب*_*

اولین شب قدر رو به همتون تسلیت میگم دوستای گلم:)


±محتاجیم به دعاتون ،التماس دعا ❤

نظرات 5 + ارسال نظر
yas arghavan سه‌شنبه 8 تیر 1395 ساعت 16:53

بازم امشب دعات میکنم

ممنونم از لطفتون❤

fatemeh سه‌شنبه 8 تیر 1395 ساعت 04:20 http://glass-girl76.blogfa.com/

راستی اسمت چیه ؟

پرستش*_*

fatemeh سه‌شنبه 8 تیر 1395 ساعت 04:17 http://glass-girl76.blogfa.com/

لینکت میکنم که دیگه ادرستو گم نکنم

مرسی عزیز دلم^_^

مهدیه یکشنبه 6 تیر 1395 ساعت 02:57

محتاجیم به دعا....چشم... برای امشب متنی ندارم.
حرفم حرف ساده ایست؛
امشب مرایاد کن. درهر"الغوث"که میگویی،
شاید به حق"یارب"گفتنت "خلصنا"یت برای من هم مستجاب شود ...

خیر، برکت، خرسندی، سلامت، خوشبختی و سعادت دنیا و آخرت، توشه شب قدرتان باد


التماس دعا

سلام مهدیه‍...^_^
ممنونم خواهر گلم :)
عزیزمی :)

فدات دعات میکنم

ممنونم❤

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد